- days
- hours
- minutes
- seconds
Winteroutreach 2024
Elk jaar zetten jonge Utrechters van 16 t/m 30 jaar zich in de winter vrijwillig in voor Utrechtse stadgenoten. Tijdens de Winteroutreach kun je meedoen aan één van de vele activiteiten om de stad een beetje mooier te maken. In 2024 zal de Winteroutreach plaatsvinden op donderdag 12 december van 10:00 t/m 22:00. Deze dag wordt georganiseerd door Serve the City Utrecht.
AANMELDING WINTEROUTREACH
DE INSCHRIJVINGEN ZIJN NU GEOPEND!
Meld je hieronder aan. Vul eerst je emailadres in. Vervolgens krijg je een link in je mailbox. Van daaruit ga je verder in het aanmeldproces.
Let op! Je meldt je individueel aan!
FAQ over de Winteroutreach
– Ik kan alleen op een specifiek moment op deze dag, kan ik dan meedoen?
Je schrijft je in voor een activiteit naar je eigen keuze. We hebben verschillende projecten in de ochtend, middag en avond. Het evenement loopt van 10:00 – 22:00. Jij kiest wanneer je beschikbaar bent en wat je leuk vindt om te doen?
– Wat voor soort activiteiten worden georganiseerd?
Van alles en nog wat! Zowel praktisch, sociaal en creatief. Dus voor iedereen wat wils. Voorbeelden zijn bijv. breien, chocolademelk uitdelen, spelletjes spelen met ouderen, verven in een huis.
– Kan ik me als groep inschrijven?
Antwoord: Nee. Je meldt je als individu aan. Wil je meerdere mensen aanmelden, dan meld je iedereen persoonlijk aan voor dezelfde activiteit. Op deze manier ga je wel als groep iets doen. We hebben van elk individu gegevens nodig.
– Kan ik me voor twee activiteiten op 1 dagdeel inschrijven?
Nee, dat kan niet.
– Hoe wissel ik van activiteit?
Meld je dan opnieuw aan via deze website, dus voer je e-mailadres opnieuw in. Ga via de bevestigingsmail die je ontvangt naar het inschrijfformulier. Hierin zie je je eerste inschrijving terug. Klik nu de activiteit aan die je graag zou willen doen. Hiermee overschrijf je je eerdere inschrijving. Druk daarna op verzenden. Je inschrijving is hiermee aangepast.
– Kan ik me voor twee activiteiten op verschillende dagdelen inschrijven?
Ja dat kan. Leuk! Dit moet je dan wel in 1 keer doen. Wil je dit later nog toevoegen, zorg dan dat je via de aanmelding op onze website en vervolgens de bevestigings e-mail in je inbox, weer naar het inschrijfformulier gaat en klik daar de twee activiteiten aan die je graag wilt doen (zorg dat ze beiden op ‘ik doe mee’ staan). Klik dan op verzenden. Je krijgt dan één bevestigingsmail van beide activiteiten in je inbox.
– Wil je je afmelden of je aanmelding wijzigen?
Vóór 6 december:
Volg dan de volgende stappen:
Stap 1: Meld je opnieuw “aan”
Stap 2: Je krijgt een nieuwe link op je emailadres om je opnieuw “aan” te melden.
Stap 3: Open je mail en klik op de link.
Stap 4: Het systeem herkent jouw aanmelding, dus je gegevens staan ingevuld. Ook de activiteiten waar jij je voor hebt aangemeld staan aangevinkt.
Stap 5: Vink de activiteiten uit waar je niet meer naartoe kunt komen.
Stap 6: Verzend het formulier.
Stap 7: Je krijgt een bevestigingsmail dat je bent uitgeschreven.
Na 6 december rekenen we op je komst. Lukt het toch niet meer om er bij te zijn (bijv. omdat je ziek bent) mail dan naar info@stcutrecht.nl
– Wanneer krijg ik meer informatie over de activiteit?
De week vóór 12 december ontvang je meer informatie over de activiteit waar jij je voor hebt aangemeld. Ook wordt je toegevoegd in een Whatsappgroep van jouw activiteit.
– Ik spreek geen Nederlands, kan ik wel mee doen?
Er zijn een aantal activiteiten beschikbaar voor als je geen Nederlands kunt. Deze hebben de “tag” “Engels”, dus je kunt daar op filteren en zoeken naar specifieke activiteiten voor jou.
– Zijn er ook activiteiten waarbij je geen mensen hoeft aan te spreken?
Antwoord: Ja zeker! Op onze centrale verzamelplaats zijn een aantal creatieve activiteiten zoals het schrijven van kerstkaarten, breien voor stadsgenoten, het inpakken van kerstkoekjes of het uitzoeken van ingezamelde kleding. Heerlijke klussen om te doen als je even niet zo’n behoefte hebt aan sociaal contact.
– Ik las eerder iets over een geheime centrale verzamelplaats, wat houdt dit in?
Antwoord: Deze verzamelplaats dient als centraal punt waar alle vrijwilligers elkaar en de commissie kunnen ontmoeten. Voordat je aan je activiteit begint, moet je eerst langs deze locatie om je aan te melden (en geloof me, deze locatie wil je even bezoeken!). Hier wordt verder verteld hoe je activiteit eruit ziet en is ook genoeg te beleven om lekker in de stemming te komen! Deze locatie zal komende week aan de hand van diverse hints langzaam bekend gemaakt worden, dus volg onze stories om het als eerste te weten 🙂
– Staat je vraag er niet tussen? Mail dan naar info@stcutrecht.nl